Monday diary

Känner mig lite risig idag. Började redan igår men idag är det sämre. Det gick bra att vara i skolan och så och efter skolan var jag hos Jill och Hugge utan problem men jag däckade verkligen när jag kom hem. Vi som skulle öva lovsång idag.. Får se om jag kommer till skolan imorgon. Vill verkligen inte missa min pianolektion!!

Jag och Liv var bambatanter idag igen:-) Jag tycker faktiskt det har varit kul båda dagarna. Man kan liksom stå där och filosofera medans man diskar och alla hejar så snällt på än när man står där. Jag gillar det.
Men nu har vi gjort våra två gånger så nu behöver vi aldrig mer vara bambatanter.

Nu ska jag äta lite kvällsmål och sedan lägga mig och läsa twilight. Ska fösöka släcka ganska tidigt idag för det är ju viktigt med sömn när man är förkyld.

Kram på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0