Sunday diary

Det var en härlig gudstjänst idag. Daniel predikade. Väldigt inspererande och givande. Annika och Fredrik sjöng så fint.
David, Gurra och Stoffe hade dykt upp i fredags och övarraskat på tonår. Synd att jag missade det.. Men jag blev o andra sidan överraskad idag! Väldigt kul att se hela (nå ja, en hel del ialla fall) tonårsgänget där.

Jill och Mike och Huggis var också på besök. Hugos första gång i Lyktan. Hoppas det blir fler!

Jag har lite ont i halsen och är lite varm idag. Jag vill verkligen inte bli förkyld! Jag som är så noga med att tvätta händerna hela tiden och allt! Frida har ju varit sjuk i veckan så det kommer säkert från henne.

Jag och mamma ska till Liseberg och strosa en stund nu. Sen ska jag försöka vila upp mig så jag orkar med skolveckan.

Ha en fin söndag mina vänner!



Ps. Ni glömmer väll inte att rösta i kyrkovalet!? I won't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0