Ullared

Idag följde jag med Hanna och Rosemars till Ullared. Det var längesen jag var där så det var kul. Man blir så galet trött bara. Det var mycket folk och mycket grejer överallt. Jag köpte lite pysselsaker som de faktiskt hade flera hyllor av den här gången (hurra!) och lite hårsaker och sånt därnt.
David hade med sig "Stora Skratt Boken" som han läste i hela vägen dit. Verkligen jättetorra skämt som ingen skrattade åt. Däremot på hemvägen hade boken förtrollats och allt var jättekul (eller var det kanske vi som var liiite trötta;-).

En mysig dag har det varit.

Kram!


Jag och Hanna gör egen ansiktsmask av avokado. Idag köpte vi färdiga på Ullared.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

SV: TACK! Jo det vore ju härligt :)



Åh tack, vad glad jag blir! :) Kram!

2010-04-09 @ 15:18:54
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0