Lucia

Så var då Luciadagen här. Vi började tidigt tidigt imorse med lussetåg i skolan. Jag var dirigent och lyckades ro kören i land. Det blev fint. Om än lite rörigt innan. Efter skolans tåg var det dags för Stena Line att få lussesång. De var verkligen buisness där och kontorsklädda gubbar och kvinnor. Efter det åkte vi iväg i våra fetebilar, Wagnes crew till IKEA i Bäckebol och Nilsons till Rotary. Det gick jättebra på IKEA men vi var sjukt trötta när vi skridit runt i varuhuset i en timma. Folk verkade väldigt glada att se oss ialla fall. Man blir så varm i hjärtat när man kan glädja någon genom sin sång. 
Nu vilar jag lite innan jag ska åka iväg och möta upp klassen för att lussa på Smyrnas brassorkesters grötfest (låter hur gött som helst, eller hur!?)

Kram!

Min fina Hannah och hennes kompisar i Göteborgs lucia igår på kröningskonserten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0