Gott nytt år!

Så var årets sista dag här. Det är alltid en lite speciell känsla som infinner sig när man gör saker för sista gången. Årets sista frukost, årets sista förmiddagspromenad, årets sista sovmorgon, årets sista.. blogginlägg.
År 2010 har för mig vart bra på många sätt. Det var året då vi målade och gjorde om vardagsrummet, vi överraskade farfar som fyllde 80 år, klassen åkte till Grytåsa i Skåne, det var kallt som in i norden och våren var kort. Jag sökte massvis med jobb men fick inget. 2010 var då man slutade tvåan och började trean i gymnasiet efter ett otroligt bra och härligt sommarlov. Sommaren 2010 bestod av massa sol, härliga resor, goa vänner och mycket tid med familjen. Bästa L åkte till Amerika och fina A och M återvände. På hösten började projektarbetet dra igång på allvar och har väl tagit upp ca 20 % av mina tankar sen dess. Jullan kom och gick på dans med mig. Vi åkte till Bryssel där det luktade Frankrike. Inte minst avslutade jag min kontakt med Anneli efter väldigt lång tid och med en ny rubrik i journalen. Klassen började med musikalplanering och Luciarep. Senare åkte vi ut på Luciaturnée som blev succée och var väldigt kul! Och nu avslutas året som vanligt här uppe i norr med släkt och familj. 

Det är dagar som den här som man är tacksam för allt man har och allt man får vara med om.
Nu laddar vi och tar nya tag inför året som kommer. Jag ser fram emot ett väldigt spännande år med många projekt som ska ro i land, många nya starter, många hopp ut i det okända och många sorliga avslut. 

Livet är en gåva.
Gott Nytt År!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0