Thursday diary

Har haft en jätterolig dag idag med sång- och danskurs på studiefrämjandet tillsammans med den härliga sångerskan Helena Ohlsson. Det var verkligen kul och lärorikt.
Jag och mamma fikade på mysiga Sweet Coffebar efteråt och kollade lite på stan. Jag köpte en underbar vårjacka på Zara som jag tror blir perfekt när solen börjar lysa lite mer. Det är ju så bra att de har 30 dagars öppetköp på Zara. Man hinner liksom fundera länge.. :-)

Nu måste jag fortsätta med min debattartikel.

Kram!


Den översta ringen har jag på mig idag. Glöm inte att jag tillverkar på beställning!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättesöt ring :D

2010-02-19 @ 19:28:03
URL: http://deevice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0