Saturday diary

Nu är vi hemma igen. Det är faktiskt jätteskönt att vara hemma i sitt eget hus och rum. 10 dagar är perfekt att vara borta tycker jag. Man hinner landa, få lite rutin, tid att göra saker och också tid att ta det lugnt. Känner mig jätteutvilad nu. Såå skönt. Det skönaste är att få vila från plugg och att slippa bädda och städa och hjälpa till hemma. Man blir så bortskämd hos mormor och morfar. 

Idag har jag varit hos optikern och gjort synundersökning. Medans vi väntade på pappa kollade jag och mamma på affärer. En riktigt fin klänning och en superskön skjorta fick följa med mig hem. Tyckte väldigt mycket om dem. Skulle kunna sätta på mig dem direkt!

Nu ska jag städa och packa upp det sista och sen sticka ut på en promenad. 

Kram.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0