Thursday diary

Pust och phu.. tack gode gud att du lät mig ta mig igenom den här dagen levande. Okej då, jag kanske överdriver lite men det var inte kul idag alltså. Franska, religion, engelska och historia, det var ganska tungt. Ingen rast mellan de tre första heller. Och inte lunch förrän ett. Dåååligt schema på torsdag, och imorgon är man fast i skolan till 16:00. Nåt fel måste vi ha gjort..

Vi hade valinformation idag också. Oj oj vad det är svårt att välja! Å ena sidan vill man ju ta det man är mest intresserad av och tycker är roligast å andra sidan så vill man ta de som kan "va bra att ha", fast jag tror ändå jag ska ta musikämnerna, jag vill ju jobba med det liksom. Kollade föresten på Artistens hemsida idag. Jag skulle gärna gå där. Församlingsmusiker- eller musikerutbildningen lockar. Vi får se.. :-)


"Lägg allt du gör i Herrens hand så kommer dina planer att lyckas" Ords. 16:3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0