Friday diary



Idag har jag städat och strykigt och varit lite duktig här hemma. Jag tappade ut tre burkar pärlor på skrivbordet och golvet också.. Inte så kul. Men jag fick hjälp av Frida och sen var det ganska bra också för då insåg jag verkligen vad dammigt det var och att jag verkligen behövde göra en storstädning. Strykningen gick inte heller så bra. Eller jo, men när jag var klar tog jag på mig min vita skjorta jag just kämpat med och gick ner och åt lunch med Frida. Och när jag skulle känna om min köttfärssås var lagom varm så spillde jag såklart rätt på skjortan. Så det var bara att kasta in den i tvättmaskinen igen..:-( Men det igick inte bort. Så nu får jag typ tvätta den med klorin. Eller hur gör man?
Sen har jag såklart solat också. Och tränat. Och pysslat.
Det var min dag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0