Feel the pressure

Åh. Just nu känner jag mig bara så stressad och pressad och allting. Var omöjligt att komma hem efter träningen och så finns det massor att göra fast jag egentligen inte vill göra nånting. Och Mamma och Pappa är borta och Frida ligger i soffan och klagar. Känns bara jobbigt. Känner att jag får skippa alla saker jag behöver göra och bara slappna av lite. Annars funkar ingenting.

Imorgon ska jag på Hannahs 18 års party! :-) Det blir kul!

Ta ett djuuuuupt andetag...

Kramar, Josefin

c

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH! Hittade du turbanen?? :D Slappna av är helt rätt i dessa tider. Good fight girl!

2010-03-11 @ 21:50:12
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0